Ana içeriğe atla

İÇTEN İÇE SAMİMİYET

Klavyenin beni bekleyişi...

Sahte yazılarla , sahte düşüncelerle dokunmadığım klavyemin beni çağrışı , bana seslenişi bir başka bu akşam …
 Öyle arzulu ki seslenişi ; yaz gerçekleri diyor , sahte değilsin , doğrulara bezenmiş tek gerçeksin diyor. Bak sen!! Kendimce diyorum ki ; sen, sen mi çağrıyorsun beni , gerçekten eminmisin gerçekten hafif ve  gerçekçi, dokunuslarımı üzerinde istiyor musun diyorum? Emin olmasından şüphesiz ;heyecanla bekliyor. Ve.. ve ben diyorum ki.. Gerçekler acıdır , hafif olan dokunuşlarım belki bir gün sanada ağır gelecek ve belki bu başlayınca sonsuza kadar devam edecek ve sana hep, hep zarar verecek… Olmaz dedi. Bana bir şey olmaz. Sen doğruları söylediğin , gerçekleri yazdığın sürece ben sana bir şey diyemem bağıramam , yazdıklarını örpas edemem , hee acı çekermiyim elbet çekerim ama hak ederde çekerim.AH! bir de acıyı da hak etmek vardır bilir misin ? Aa.. evet derim acıyı da hak etmek vardır. Neden mi gerçek bir dostun varsa yanıbaşında. Başbaşayken sana kızacaktır. Yanlışlarını gördüğünde sana doğruyu anlatacaktır. Evet sana biraz acı gelebilir ama eğer dostun varsa acıda çekeceksin yazdıklarında ve, söylediklerinden ötürü. Bence  bundan acı da duymalısın sonu mutluluktur çünkü Dostun var daha neyin nicesi olabilir ki. Dostun yoksa bu acı nasıl sezeceksin , mutluluğa nasıl erişeceksin , yanlışlarını doğrulara , mutsuzluğunu mutluluğa nasıl çevireceksin. Dostun varsa Kardeşim ; sana dokunuşunu da , sana öfkesini de yansıtacak ama sana sevgisini, sıcaklıgını yeri geldiğinde kızgınlıgını  belli edecek. Dostun varsa sen ,sen Arkadaşım çok şanslısın hatalarını örtmende ve hatalarını düzeltmende yardımcı bir kişi var demektir. Dostun varsa çoğu zamanlar sende varsın demektir. Bir sert dokunuş yetmelidir bazı zamanlar. Ona olan güvenini hissetmek varlığından haberdar olmak güzeldir kardeşim.
     Dostlarınız var ise hayata bir daha kine daha çok gülümseyin. Çünkü onlar dertleriniz birazda olsun sizlerden alacaktır ve dertleriniz hafifleyecek daha huzurlu oalcaksınız. Dost nedir bilir misiniz ? Sizin yerinize düşünen , sizin dertlerinize ortak olan hatta bazen dertlerinizi tamaı ile alıp kendi derdiymiş gibi oturup dert yakınandır. Acı gününde , zor anınızada yanınızda olarak , sizin derdinizi hafifleten kişidir.
         Siz siz olun sizi sizden fazla düşünen biri olduğu sezdiğinizde ona güveniniz tam olsun. Fakat herkese aldanmayın. SAYGILAR…
         Heeee .. Birde farkettiniz mi Klavye bile bazen dillene biliyor yeter ki duyguları hissederek ve içtenlikle yaşayın. Bu bir oyuncak aynız bile olabilir. Dostunuz illa insan olmayabilir. Esen kalın…
                                           İnsanlara samimiyenizle      yaklaşın; Eğer sizi yapmacık buluyorlarsa , bilin ki onlar insanlıktan anlamıyordur.                                            
                                                                                                                    ECEM YILDIZ
                                                                                                          20/11/2010

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SONBAHARDA AÇAN ÇİÇEK

Her deminde koku var mevsimlerin, her anında bir hatırası var gelişlerinin mutlak bir değer de ölçüşüyorlar birbirleriyle. O kadar masum ki her mevsim; öbürlerinden ayrı; farklı bir havası var hepsinin, tek tek baktığında mevsımlere ve tadını çıkarıdığında anlıyorsun bu farklılığı. Hepsinin tenine dokunuyorsun aslında   her gelişlerinde. Kimisinin vakti geldiğinde, açtığı çiçek mesela… Hepsinin Farkılı bir hissi vardır akıllarda; verdiği koku, akıllarda kalan o güzelliği ve dört mevsimde de burnumuzda hissetiğimiz o güzel mis kokuları… Ne güzel değil mi hatırlamak, anımsamak bu güzellikleri… Küçük şeylerden mutluluk duymak ve tadına varıncaya kadar hissetmek o mutluluğu ve bir an olsun o mutluluktan uzaklaşmamak.      Öyle bir oluyor ki insan; tadı damağında kalacak güzellikler sunuyor hayat sana… mutluluk doluyorsun birden, huzura eriyorsun. Mesela ilkbahar ; her ilkbaharın gelişinde açar bazı çiçekler; gül,papatya,zambak,menekşe…. Peki ya   yazın; ilkbahar da   açan çiçeklerin hala s

DENİZ

Çarşaf gibi uzanan saçlarını hatırlatırdı sakin ve durulmuş deniz. Rüzgarın esintisi ulaştırırdı mis kokunu teninden usulca bana esen... " Gece Düşünürü"

HAYRANLIK

Önce adı konuştu benimle beni bilmezken hiç Sonra bedeni selamladı kalabalıkta beni farketmezken hiç... Selamladım kendisi Gözlerine baktım. Ela ve zaman zaman yeşile çalan gözlerine.. tebessümü hoş, neşesi güne galip bir kadının sıcaklığı kokusu her yeri sarmış sıcaklığıyla sanki Enerjisi huzur yayan bir kadından bahsediyorum Gülüşü kahkahanın desibelinden öteki sokaklara yayılan bir ritmi var dans edasıyla, bakıp bakıp yüzünün kıvrımlarına sarılmalarımın geldiği bir kadından bahsediyorum. Doyamıyorum.